MINEWORLD.PL - Serwery Minecraft

Pełna wersja: Wywiad z SARSUnicorn
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witajcie Kochani jak co wtorek mam dla Was wywiad, zgodził się go udzielić gracz który jest z nami około 3 miesiące co bardzo mnie cieszy bo pozwoli nam go lepiej poznać, tak więc zapraszam do czytania Uśmiech


1) Na początku wywiadu przedstaw nam się.

SARSUnicorn: Hej Jestem Marcin. Pochodzę z Zakopanego, mam 18 lat. 


2) Co robisz w wolnych chwilach?

SARSUnicorn: Gram, Uczę się serwerów i stron www oraz gotować.


3) Czy masz jakieś hobby? Opowiedz o nim.

SARSUnicorn: Zdecydowanie gotowanie, to naprawdę dobre uczucie zrobić ramen czy jakiś ryż z grzybem mun. Oprócz tego sieci. Postawienie strony na serwerze z starego laptopa to dla mnie ciekawe wyzwanie , dlatego jestem na profilu technik informatyk. 


4) Czego się boisz? Masz jakąś fobię?

SARSUnicorn: Wojny- Żyjemy w nieciekawych czasach, mamy nie pewnych sąsiadów. 

5) Kiedy zaczęła się twoja gra w Minecrafta?

SARSUnicorn: 1.2.4-1.2.5  bety, to wtedy powstały moje pierwsze lepianki. 


6) Jak zaczęła się twoja przygoda na tym serwerze?

SARSUnicorn: Miałem własny serwer 1.13 dla znajomych, ludzie odeszli, serwer wyłączyłem z ocalałymi szukałem alternatywy - jestem z wami od początku października. 


7) Co podoba ci się najbardziej na MineWorld?

SARSUnicorn: 2 rzeczy - a) jest to serwer dla graczy bez silnego nacisku na wydawanie b) customowa mapa- to ułatwia budowanie bo nie muszę tego robić sam. 


8) Jakie miejsca podobają ci się najbardziej na serwerze?

SARSUnicorn: Wszystkie góry- najmniej modelowania terenu własnoręcznie. 


9) Co zazwyczaj robisz podczas gry na naszym serwerze?

SARSUnicorn: Buduje, prowadzę redstone. 


10) Co najbardziej denerwuje Cię w grze Minecraft i dlaczego? Co byś zmienił/a?

SARSUnicorn: PK(player killers) - to dość irytujące gdy po prostu budujesz i dostajesz z miecza w plecy.