MINEWORLD.PL - Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Propozycja]BetterPvP - prywatne protekcje
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[PROPOZYCJA]

SURVIVAL

Hej! Postanowiłem spytać naszych graczy czy uważają proponowaną opcję za potrzebną na MW ^^
Koncepcja jest prosta, ale niesie za sobą parę korzyści: gracze mogą włączyć między sobą prywatną ochronę PvP, która po zaakceptowaniu obu stron nie pozwoli na rozpoczęcie walki między tymi osobami aż do momentu zrezygnowania z protekcji przez jednego z graczy. Taka możliwość pozwoli na uniknięcie rozpoczęcia niechcianej walki, co może być kluczowe w chwili, kiedy jeden z graczy używa mikstury niewidzialności czy ma przy sobie zwierzaka. Na tego typu funkcjonalności najbardziej skorzystają osoby bez gildii - tworząc własne sojusze bez konieczności należenia do którejkolwiek z gildii. Z kolei osoby grające w gildiach mogą używać prywatnej protekcji bez względu na zawiązanie sojuszu między klanami i ustawienia PvP w każdym z nich. Oczywiście w przypadku gdy gildie rozpoczynają między sobą rywalizacje istniejące osobiste sojusze powinny zostać zakończone.
Wiem, że w tej chwili rozwijanie pluginu od PvP ma niski priorytet - dajcie znać jak bardzo potrzebne i użyteczne jest opisane usprawnienie!
Ciekawa propozycja, ale jako gracz nie przepadający za PvP uważam, że sojusze gildii są wystarczające.
Ciekawa propozycja, napewno by pomogło początkujacym i to bardzo dużo.
Tu też jestem za!
"Koncepcja jest prosta, [...] aż do momentu zrezygnowania z protekcji przez jednego z graczy" Tak sobie myślę, że końcówka tutaj może przynieść niekorzyść.., skoro jeden gracz może zerwać takowy sojusz, to może oszukać sojusznika, wpisując komendę zakończenia, gdy jest przy tej osobie i go zabić. Można było by wprowadzić poprawkę czasową, na zerwanie sojuszu, tzn. u przeciwnego gracza, wyświetli się komunikat, że gracz: "Nightmara zrywa sojusz. Walka dozwolona za 10 sekund", tak, by drugi gracz mógł bezpiecznie się wytepać poza zasięg byłego sojusznika. Propozycji oczywiście jako całości nie neguje, pomysł mi się podoba Uśmiech
Uważam, że propozycja może wejść w życie, ponieważ dużo ona pomoże graczom bez gildi, lecz tak jak powiedziała Nightmara powinien być jakiś czas na ewentualne wytepanie się około 10-30 sekund
Myślę że propozycja godna rozważenia ale z modyfikacją proponowaną przed Nightmarę że np po zerwaniu sojuszu gracze muszą odczekać jakiś czas, np godzinę aż wejdzie on w życie żeby nie było jakiś akcji nieprzyjemnych.
Cóż, moim zdaniem im dłuższy czas od zerwania takiego sojuszu do momentu możliwości zainicjowania walki tym lepiej - mniej nieprzyjemnych akcji jak to powiedziała Ladykotka.

Podobnie jak pracodawca nie może zwolnić pracownika od tak (z byle powodu) tak samo gracz nie powinien łamać danego słowa honoru jakim jest zawarcie sojuszu aby za chwilę wbić nóż w plecy swojemu rzekomemu sojusznikowi.

Moim zdaniem (jeśli to w ogóle możliwe ) można by było dorzucić możliwość natychmiastowej możliwość walki po wypowiedzeniu sojuszu jeśli wypowiedzenie odbędzie się za porozumieniem stron. ( Czyli obie osoby wypowiedzą sobie sojusz w tym samym czasie - przerwanie sojuszu/ochrony za zgodą obu graczy ) . Takie rozwiązanie myślę że zadowoliłby każdego z osobna
Jestem za.
Propozycja została przyjęta i będzie realizowana - bez "trybu przyspieszonego" dla zrywania sojuszy, bo jednak dodanie tego oznaczałoby większą rozbudowę kilku modułów pluginu od PvP . Czas na wejście zmian w życie będzie wynosił 1 godzinę, dlatego nie powinno to stanowić problemu dla osób mądrze korzystających z funkcji sojuszy. 
Funkcja protekcji najprawdopodobniej nie pojawi się wcześniej niż nowy autorski plugin na gildie, dzięki któremu realizacja propozycji stanie się łatwiejsza.