Forum MineWorld.PL
[Propozycja] Embargo - Wersja do druku

+- Forum MineWorld.PL (http://forum.mineworld.pl)
+-- Dział: Centrum Informacyjne (http://forum.mineworld.pl/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Dział: Propozycje, pytania, problemy (http://forum.mineworld.pl/forumdisplay.php?fid=139)
+--- Wątek: [Propozycja] Embargo (/showthread.php?tid=2245)

Strony: 1 2


[Propozycja] Embargo - TheZerter - 29-01-2019

[PROPOZYCJA]

SURVIVAL

Podczas sesji egzaminacyjnej rodzi się wiele pomysłów na usprawnienie MineWorld'u, ale niewiele na naukę.
Hej! Wśród zmian związanych z PvP oraz nadchodzącego przejścia na 1.13, w ubiegłym roku zostały zapowiedziane również usprawnienia w sekcji gospodarczej ("nowy plugin od aukcji [przyp.: MiroTcz]"). Korzystając z faktu, że zmian nadal nie ma chciałbym dorzucić swoją propozycję funkcjonalności związanej z handlem (chociaż w tym przypadku raczej z jego brakiem X D) na serwerze.
Dotychczas minecraftowe konflikty rozwiązujemy za pomocą miecza i łuku, okazjonalnie docinków na czacie Oczko Ta jednolitość martwi mnie z dwóch głównych przyczyn: po pierwsze jestem beznadziejny w PvP z jednej przyczyny: osoba, która wczoraj powiedziała, że jestem beznadziejny w PvP, dzisiaj może beztrosko sprzedać marcheweczki na moim straganie :'( Gorzej. Jutro ta osoba może również za zarobione u mnie pieniążki kupić ode mnie miecz, którym zetnie moją głowę! Przyczyn może być wiele - nie trzeba wciągać się w konflikty. Wystarczy chęć zdrowej rywalizacji gospodarczej aby nie mieć ochoty handlować z rynkowym konkurentem. Niestety w tej chwili nie mamy żadnego narzędzia, które pozwoli temu zapobiec a uważam, że takie byłoby dość użyteczne. Sama proponowana forma jest raczej oczywista: komenda (najchętniej /embargo <nick>) po wpisaniu której ciągnie za sobą skutki odczuwalne tak samo dla obu stron: całkowicie blokuje się handel między nami a danym graczem: żaden z graczy nie będzie miał możliwości kupna/sprzedaży w sklepach tabliczkowych drugiego ani dokonania transakcji na /ak między tymi osobami. Blokada może zostać zdjęta w dowolnym momencie przez gracza, który ją uaktywnił.
Czekam na opinie! Może nie chcecie widzieć tej propozycji w obawie, że ktoś nałoży na Was embargo? Oczko


RE: [Propozycja] Embargo - Grzesiule - 29-01-2019

Walczenie nie tylko mieczem jestem za Płacz ze śmiechu


RE: [Propozycja] Embargo - Rodriqez - 29-01-2019

Zaproponowana innowacja bardzo mi przypadła do gustu. Moim skromnym zdaniem powinna zostać zaimplementowana zważywszy na fakt że sam nie jestem wielce wybitnym w PVP. Natomiast opcja ukarania kogoś w formie embarga stała by się miłą alternatywą od łuku i miecza.

Mam tylko nadzieje że w momencie wdrożenia nie zostanie nałożone na mnie embargo przez TheZerter-a za zapychanie jego skupu marchewkami  Oczko


RE: [Propozycja] Embargo - Natan2018 - 30-01-2019

Dosyć ciekawe. Osobiście propozycja przypadła mi do gustu. Wszystko ująłeś, więc niczego nie dodam

Jestem za!


RE: [Propozycja] Embargo - Quanarin - 30-01-2019

Jestem za


RE: [Propozycja] Embargo - Nightmara - 30-01-2019

Jak najbardziej za!


RE: [Propozycja] Embargo - 3Majster - 31-01-2019

Może to pomoże że spamerami sprzedającymi na siłę po kilkanaście tysięcy dźwigni i redstonowych podchodni w sklepie pod nieobecność jego właściciela.
Jestem za


RE: [Propozycja] Embargo - Klopiqq - 31-01-2019

Jestem za


RE: [Propozycja] Embargo - Zinrrey - 01-02-2019

Jestem za
Choć konieczna byłaby też komenda /embargoinfo która zbierałaby informacje o osobach którym nałożyliśmy embargo jak i o tych którzy nam to zrobili :C


RE: [Propozycja] Embargo - Damonte - 02-02-2019

Jestem jak najbardziej za. Można by też pójść jeszcze dalej i przykładowo jeżeli jest to wykonalne to przy rywalizacji miedzy gildiami handel pomiędzy ich graczami mógłby być automatycznie blokowany.