MINEWORLD.PL - Serwery Minecraft
Propozycja - Wersja do druku

+- MINEWORLD.PL - Serwery Minecraft (https://mineworld.pl/forum)
+-- Dział: Centrum Informacyjne (https://mineworld.pl/forum/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Dział: Propozycje, pytania, problemy (https://mineworld.pl/forum/forumdisplay.php?fid=139)
+---- Dział: Propozycje, pytania,problemy - archiwum (https://mineworld.pl/forum/forumdisplay.php?fid=241)
+---- Wątek: Propozycja (/showthread.php?tid=2253)



Propozycja - Panda - 02-02-2019

1. [PROPOZYCJA]
2. Survival
3. Mam do zaproponowania pewien plugin, a dokładniej Jobs Reborn. Polega on na tym, że gracz może wybrać jedna z kilku dostępnych prac takich jak np. Górnik, Drwal, Kopacz, Rybak, Zaklinacz i parę innych. Niby takie zwykłe prace, a jednak gracze mogą na nich zarabiać. Przykładowo taki górnik zajmuje się kopaniem surowców, stona, diorytu itp. Za każdą zebraną sztukę przydziela mu odpowiednie wynagrodzenie, daje expat oraz doświadczenie pracy. Doświadczenie pracy polega na tym, że im większy poziom pracy, tym coraz wyższe wynagrodzenie za wykonywaną prace. Według mnie taki plugin mógłby odrobinę ułatwić sposób zarabiania oraz wbijania expat. Graczom też raczej się spodoba, ponieważ nie jest trudny w obsłudze. Poniżej w załączniku będzie krótki spis komend oraz spis wszystkich prac jakie są dostępne. Mam nadzieje, że pozytywnie rozpatrzycie propozycje i plugin zostanie dodany. Oraz odnośnik do pluginu:
Spigot:  https://www.spigotmc.org/resources/jobs-reborn.4216/
Bukkit: https://dev.bukkit.org/projects/jobs-reborn

Dostępne prace:


  • Break - by breaking blocks - polega na niszczeniu bloków

  • TNTBreak - by breaking blocks with tnt or minecart tnt - polega na niszczeniu bloków poprzez tnt lub wagonik z tnt

  • Place - by placing blocks - polega na stawianiu bloków

  • Kill - by killing any living creature including players - polega na zabijaniu graczy, mobów, zwierząt ( wszystkiego co żyje )

  • MMKill - by killing mythic mobs - na zabijanie mobów dodanych przez inne pluginy(czyli nie zalicza za zabijanie podstawowych mobów)
  • Fishing - by catching fish - polega na łowieniu ryb

  • Craft - by creating items - polega na tworzeniu itemów w craftingu

  • Eat - by eating food - polega na jedzeniu jedzenia Duży Uśmiech 

  • Smelt - by smelting items - polega na przetapianiu itemów w piecu

  • Brewing - by making potions - polega na tworzeniu mikstur 
  • Enchanting - by enchanting items - polega na enchantowaniu itemów

  • Repair - by repairing items - polega na naprawianiu itemów w kowadle

  • Breed - by breading animals - polega na rozmnażaniu zwierząt

  • Tame - by taming animals - polega na oswajaniu zwierząt

  • Milk - for milking cows - polega na dojeniu krów 

  • Dye - for dyeing leather armour - polega na farbowaniu skórzanej zbroi

  • Shear - for shearing sheep's by color - polega na ścinaniu wełny owcom ( nie zalicza pozyskiwania wełny poprzez zabicie owiec ) 

  • Explore - for exploring map - polega na odkrywaniu świata 

  • Custom kill - by killing player with specific profession - polega na zabijaniu gracza, który w danym momencie wykonuje inną prace






RE: Propozycja - Grzesiule - 02-02-2019

Dla mnie jakby miały wejść pracę to powinny być dobrze dopracowane...
Dajmy przykład Panda idzie kopać surowce i zdobywa expa pracy i MC, gdy skończy kopać pójdzie robić miksturki i zmieni pracę i tak w kółko aż będzie miał wymaxowane lvl kilku prac naraz, dls mnie powinny być komendy po pierwsze ze zmianą pracy ale z takim warunkiem że praca w której się jest idzie na poziom 1 i trzeba od nowa. 
Ale też pracę bardzooo dużo ułatwią zarobek, powiedzmy masz pracę kopacza surowców, bierzesz stack żelaza do ręki prawej a do drugiej ręki kilof i stoisz i trzymasz tylko obydwa przyciski i afczysz... Znowu problem z afczarkami (ktoś się zabuduję kładzie coś na myszkę i mu kopie samo i zarabia).
Jeśli chodzi o pracę z zabijaniem graczy jakby taka praca miała być to za jednego gracza dostawałoby się więcej mc  niż z innych prac ale za to żeby zabić tego samego gracza i dostać za niego kolejne mc trzeba przeczekać jakiś czas np. 5h.
Praca z zabijaniem mobów też jest łatwa, wystarczy najzwyklejszą expiarkę zrobić a nawet /warp ekspiarka ( jak jeszcze jest Płacz ze śmiechu)
Jakby ludzie nie spamili zarabiając tymi pracami to byłbym za, jednak to pewnie dużo pracy z zrobieniem tego i dopracowania, dlatego nie jestem za tym.


RE: Propozycja - Panda - 02-02-2019

(02-02-2019, 20:17 PM)Grzesiule napisał(a): Dla mnie jakby miały wejść pracę to powinny być dobrze dopracowane...
Dajmy przykład Panda idzie kopać surowce i zdobywa expa pracy i MC, gdy skończy kopać pójdzie robić miksturki i zmieni pracę i tak w kółko aż będzie miał wymaxowane lvl kilku prac naraz, dls mnie powinny być komendy po pierwsze ze zmianą pracy ale z takim warunkiem że praca w której się jest idzie na poziom 1 i trzeba od nowa. 
Ale też pracę bardzooo dużo ułatwią zarobek, powiedzmy masz pracę kopacza surowców, bierzesz stack żelaza do ręki prawej a do drugiej ręki kilof i stoisz i trzymasz tylko obydwa przyciski i afczysz... Znowu problem z afczarkami (ktoś się zabuduję kładzie coś na myszkę i mu kopie samo i zarabia).
Jeśli chodzi o pracę z zabijaniem graczy jakby taka praca miała być to za jednego gracza dostawałoby się więcej mc  niż z innych prac ale za to żeby zabić tego samego gracza i dostać za niego kolejne mc trzeba przeczekać jakiś czas np. 5h.
Praca z zabijaniem mobów też jest łatwa, wystarczy najzwyklejszą expiarkę zrobić a nawet /warp ekspiarka ( jak jeszcze jest Płacz ze śmiechu)
Jakby ludzie nie spamili zarabiając tymi pracami to byłbym za, jednak to pewnie dużo pracy z zrobieniem tego i dopracowania, dlatego nie jestem za tym.

Jest możliwość usunięcia lub dodania własnych prac. Po zmianie pracy traci się 25% jeśli dobrze pamiętam postępów pracy więc nie ma tak, że bez "kary" skacze sie po pracach. 
Co do afczarek z tego co wiem są one zabronione i grozi za to ban więc wątpię, że ktoś będzie ryzykować. 
A samego pluginu nie trzeba wporwadzać już teraz. Racją są jakieś niedociągnięcia lub właściciel chciałby dodać własną prace ( jak na innym serwerze praca polegająca na odkrywaniu świata przy użyciu elytry. ) Dlatego dałem linki żeby można było sobie sprawdzić co i jak na czym polega Uśmiech


RE: Propozycja - Damonte - 02-02-2019

Na większości tych aktywności można już teraz bez pluginu zarabiać wystarczająco na kilka sposobów. Nie wydaje mi się żeby potrzebny był plugin który pozwoli dodatkowo zarabiać na wykonywaniu jakichś czynności za które bez pluginu też się zarabiało.


RE: Propozycja - Naten_13 - 03-02-2019

Plugin jest bardziej zrobiony pod FreeBuild. Nie sądzę aby był on potrzebny.


RE: Propozycja - MiroTcz - 06-02-2019

Może zamiast tych prac możliwość nabijania drobnych bonusów do sprzedaży przedmiotów z danej kategorii? (Przykładowo, sprzedając wyłącznie przedmioty z kategorii "barwniki" można by wbić bonus wielkości max. 10-15%, jednak gdy zaczniemy sprzedawać przedmioty z innej kategorii bonus z barwników zacznie powoli spadać)


RE: Propozycja - Ladykotka - 06-02-2019

Nigdy nie przepadałam za serwerami które oferują prace takie jakie zapoponował Panda, uważam że jest to niszczenie survivalu i jest dużo innych opcji na zarobek. Dlatego też jestem na nie.

(06-02-2019, 19:58 PM)MiroTcz napisał(a): Może zamiast tych prac możliwość nabijania drobnych bonusów do sprzedaży przedmiotów z danej kategorii? (Przykładowo, sprzedając wyłącznie przedmioty z kategorii "barwniki" można by wbić bonus wielkości max. 10-15%, jednak gdy zaczniemy sprzedawać przedmioty z innej kategorii bonus z barwników zacznie powoli spadać)

Natomiast opcja zaproponowana przez Mira bardziej przypada mi do gustu, a jakby się to miało mieć do potek drogi Wodzu? Uśmiech


RE: Propozycja - Panda - 06-02-2019

(06-02-2019, 19:58 PM)MiroTcz napisał(a): Może zamiast tych prac możliwość nabijania drobnych bonusów do sprzedaży przedmiotów z danej kategorii? (Przykładowo, sprzedając wyłącznie przedmioty z kategorii "barwniki" można by wbić bonus wielkości max. 10-15%, jednak gdy zaczniemy sprzedawać przedmioty z innej kategorii bonus z barwników zacznie powoli spadać)

Ciekawa propozycja. Bonusy naliczałyby się w zależności od tego ile ich sprzedajemy. A przy zmianie kategorii bonus spadały by do 0 natychmiastowo albo stopniowo po 1% dziennie lub co jakiś wyznaczony czas.