Witaj, może chciałbyś się zarejestrować? Zarejestruj się  


Na nowe bossy powinien być nałożony mob cap.

#1

Granie z tymi nowymi bossami jest strasznie trudne, bo nie ma na nich mob capu i nic nie ogranicza ich spawnowania.
http://imgur.com/a/p06nN
Przy tej ilości bossów mam 10 fpsów i wyjście z domku to samobójstwo. Zamiast fajniejszej rozgrywki gra na serwerze stała się niemożliwa.

#2

O matko Płacz ze śmiechu Aż tyle masz tam tych bossów? O.o
[Obrazek: ebb6b706d73d2.png]

#3

Nooooo - najczęściej pojawia sie ich zbyt wiele naraz i do tego mają zbyt dużo damage żeby podejść i walczyć z nimi na jakiejś mniejszej odległości.
[Obrazek: ezgif.com-resize_2.gif]

#4

Tyle bossów spawnuje król, dlatego atakując go trzeba wpuścić go do pułapki albo chociaż mieć plan na atak. Nie wskazany jest atak na każdego bossa, którego się napotka. Specjalnie były robione testy, aby sprawdzić czy w ogóle da się zabić niektóre bossy. Rozumiem, że królowie są bardzo trudni do pokonania, ale z nich wylatują najlepsze itemy (coś za coś Język). Dodatkowo bossy pojawiają się tylko w nocy, a w dzień występują w jaskiniach. Przyznam i tak, że tych bossów u Ciebie jest ogromna ilość Język.
"Życie, życie jest nowelą."

#5

Też miałam taki problem. Gdy byłam przy mojej podwodnej świątyni to nagle zrespiła się taka armia bossów, że mogłaby pokonać gracza na gm1


#6

Nie narzekajcie aż tak na te bosy, wszystko jeszcze jest dopracowywane tak żeby właśnie takich sytuacji jak na screenie nie było.
[Obrazek: giphy.gif][Obrazek: SMdgx4w.gif]

#7

Jest już w porządku.  Liczba respionych bossów unormowała się; nie będą się też pojawiać w wodzie. Można spotkać je wszędzie, gdzie jest niski poziom światła  wszędzie w nocy gdzie jest niski poziom światła - respią się w odległości do 64 bloków w poziomie od gracza. Ewentualne mniejsze lagi mogą mieć miejsce czasami w nocy (to normalne dopóki sytuacja się nie ustabilizuje do końca). Można spokojnie grać.

Część nieoswojonych z bossami graczy będzie musiała przystosować się do nich, ponieważ zostaną tu już na stałe. Ich drop rekompensuje częste śmierci zwłaszcza u początkujących. Nie polecam chodzić "na golasa"; wskazane jest też unikanie najsilniejszych bossów i  bicie tych słabszych - zbieranie przedmiotów, które pomogą w walkach z tymi potężniejszymi. Polowanie w grupach również znacząco ułatwi walki z bossami. Bossy nie będą też natychmiastowo znikać po zabiciu gracza - boss co minutę skanuje, czy w promieniu 100 bloków jest jakiś gracz - jeśli go nie znajdzie to wtedy sam się skasuje.
[Obrazek: spawn4edy1.gif]

#8

To dobrze ^^ właśnie też uważam, że ich była ilość to przesada. Powinny być czymś wyjątkowym, rzadziej spotykanym, a nie powszechnym. Widząc co chwilę na czacie wiadomości o śmierciach graczy z ich powodu odechciewało mi się grać
おはよう ございます/こんにちは/にんばんは!
私 は マルヴィナ アラ ルビインン です (`・∀・´)

私はこのサーバーが好きです! ̄ω ̄

#9

Cytat:To dobrze ^^ właśnie też uważam, że ich była ilość to przesada. Powinny być czymś wyjątkowym, rzadziej spotykanym, a nie powszechnym. Widząc co chwilę na czacie wiadomości o śmierciach graczy z ich powodu odechciewało mi się grać

Myślę, że było oczywiste dla części osób, że to tak nie będzie wyglądało. Niektórych rzeczy nie można sprawdzić przy kilku osobach, a pierwsze zaimplementowanie bossów dla wszystkich było "próbą generalną". Niektórzy jednak uznali, że tak będzie i już zaczęli kombinować (np. robiąc "farmę" na wodzie), inni z kolei mimo, że byłem cały czas na serwerze i kontrolowałem sytuację utrudniali pracę swoim nierzadko irytującym zachowaniem na czacie jakby miało ono coś zmienić.
[Obrazek: spawn4edy1.gif]




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości