Witaj, może chciałbyś się zarejestrować? Zarejestruj się  


Ankieta: Czy popierasz zmianę?
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
Popieram
38.10%
8 38.10%
Herezja!
38.10%
8 38.10%
Nie mam zdania
23.81%
5 23.81%
Razem 21 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[PROPOZYCJA] SURVIVAL III EDYCJA - USUNIĘCIE ADMINSHOPÓW

#3

O ile można "coś" zmienić w mechanice działania /warp sklep, o tyle nie mogę się zgodzić z tym, że usunięcie /warp sklep będzie dobrym pomysłem. Jeśli nie będzie konkretnego miejsca, z którego można coś kupić lub sprzedać - pieniądz przestanie mieć takie znaczenie, jakie miał wcześniej. 4-5k MC na start oraz MC za sam udział w eventach za dużo nie zmienią, należy się liczyć z tym, że wielu nowych graczy może dołączyć do gry później, co sprawiłoby że mieliby mniejsze szanse na wybicie się z majątkiem. 

Obecnie każdy ma równe szanse, bo każdy może zainwestować swój czas w (na przykład) farmę, nawet nowy gracz - nie zostanie on pożarty przez to, że zaczął grać później i nie wyrobił sobie odpowiedniego majątku. Taka zmiana sprawiłaby, że wszyscy by żerowali na nowych graczach, którzy mają na start te 4-5k MC.

Warto też wziąć pod uwagę cwaniaczków, którzy mogliby skutecznie zmieniać IP (nie mówię o przeciętnych Kowalskich), którzy mogliby przelać te początkowe pieniądze praktycznie na każde konto (niekoniecznie swoje, nawet gdyby to przelali komuś kompletnie innemu - raczej nikt tego tej osobie nie odbierze, co z marszu jest ryzykowne i po prostu bez sensu). W przypadku otrzymania bana przez takiego delikwenta, zawsze jest ryzyko, że założy nowe konto, że będą też tak robić inne osoby - zaburzy to ekonomię serwa i zwiększy ilość łącznych MC na serwerze.

Zarabianie nie jest proste dla każdego, trzeba się wykazać cierpliwością, zdobyć odpowiednie "źródło" i robić to systematycznie. Lokacja /warp npc jest praktycznie niczym w porównaniu z osobami, którym się udało zdobyć swoje własne (np nie muszą się kłopotać wkładaniem rzeczy do EQ, tylko mają z marszu wszystko przy sobie - w shulkerach, które można postawić). Najbogatszy będzie ten, który poświęci na to najwięcej czasu - nie ma w tym nic dziwnego, właśnie tak to powinno działać. Raczej niczego za darmo się nie powinno dostawać, trzeba na to zapracować.

Reasumując : MineCoinsy się powinno zdobywać tak, żeby każdy mógł się wzbogacić - niezależnie od tego, kiedy zaczął grać i kiedy ma czas na grę.

To, że czynnikiem decydującym jest czas to rzecz normalna. Żeby coś osiągnąć - trzeba na to zapracować, im dłużej - tym więcej.

Mi się propozycja nie spodobała i jestem na nie.
[Obrazek: Sygnatura_FINAL.png]
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: [PROPOZYCJA] SURVIVAL III EDYCJA - USUNIĘCIE ADMINSHOPÓW - przez Lelouch - 23-02-2018, 22:54 PM



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości