Witaj, może chciałbyś się zarejestrować? Zarejestruj się  


[Prozycja] Limity w PvP

#1

1. Typ wątku: Propozycja
2. Serwer: Survival
3 Opis:

Jak wiadomo ktoś kto ma skilla i eq chcę walczyć z równym sobię.

Jednak tacy graczę na tym serwerze mają eq że można bić się kilka jak nie kilkanaście godzin, oczywiście graczę kończą pvp "uciekając" z pola bitwy, poprostu już nie mają siły skupiać się na przeciwniku i się im nudzi ta walka.
Jakby tak walczyć odrazu od przerwy ma się około 6h walki a przerwa techniczna może zabić lub nie osoby w trybie pvp.

Każdy taki "Pros" ma kilka stacków złotych jabłek, eq najlepsze (platynowe) potki itp.
Jedynym rozwiązaniem jest zniszczenie pancerza przeciwnika, lecz i na to już graczę wymyślają sposoby, do enderchesta wsadzić sety i podczas walki postawić tą skrzynie i wyjąć.

Walczyłem z pewnym graczem i zjadło się w ciągu 30minut około 5 złotych jabłek.
W walce dawaliśmy z siebie wszystko (ja tak sądze).


Wymyśliłem limity dla takich wojowników.

To się pewnie najbardziej nie sprawdzi.
Graczę mogliby nosić w eq tylko 15 złotych jabłek i 2 koxy (liczby przykładowe)
Wtedy walka napewno by miała sens i każdy by patrzył kiedy przeciwnik by zjadał jabłka.
Tutaj by się liczył skill omijania ciosów lub zabierania więcej hp przeciwnikowi.

Drugą propozycją lub zamiennikiem tej pierwszej byłby czas zjadanych jabłek.

Podczas walki jeśli gracz zje 
1 złote jabłko odpala się czas 2minuty, wtedy gracz mógłby po tych 2 minutach zjeść kolejnego refilla (liczby przykładowe, powinny być większe)
Wtedy by się liczyło skill w pvp a nie eq.

Trzecią propozycją która może się spełnić jest arena.

Arena polegałaby na tym że się wybiera ilość graczy np. 1vs1.
Jak się wejdzie na tą arenę to się już nie wyjdzie, gracz musiałby zabić przeciwnika żeby wygrać tą arenę.
Jednak gdy się wyjdzie z serwera/wywali cię umierasz automatycznie 
Honorowy przeciwnik powinien oddać itemy (po wywaleniu cię z serwera przez lagi).
Na tej arenię przychodziłoby się w swoim eq. Gdy graczę jednak zdecydują że nie chcą już walczyć służyłaby komenda /koniec walki (przykład) i obie strony muszą to wpisać by wyjść z areny.
Na arenie działaby tylko komenda którą napisałem wyżej reszta by nie działała (najwyżej /msg i /r). Działały enderperły refrenuse.
Oczywiście na tej arenie graczęby nie mogli się bać że przeciwnik uucieknie. Bez enderchestów.
Zbudować arenę mogę nawet ja, ma być z 4 razy większa od areny na /warp arena.
Tylko muszę znać miejsce.
Ta arena musiałaby iść w parze z 1 lub 2 propozycją

Na /warp arena jest bardzo mało miejsca, nie działają perły i można zwiać. 

Oczywiścię chcę usłyszeć każdego wypowiedź  wojownika i mam nadzieję że nie usłyszę 2 czy 3 zdań że nie i tyle, podawać zalety i wady.

Nie robię ankiety niech ci co chcą się wypowiedzieć to odpowiedzią.
Gdybym coś ominął to z góry przepraszam.
Odpowiedz

#2

Ciekawa propozycja, zgadzam się z Twoją wersją nowej areny i komendy /koniec, gdzie obie strony muszą się zgodzić i nie ma możliwości wyjścia, taka jest filozofia na arenie 1vs1. Uśmiech

Jeśli chodzi o refile i koxy posiadane w eq - i tak wygra ten z lepszym eq (chociaż skill jest bardzo ważny i tak, wiemy o tym wszyscy), bo na koxa sobie każdy pozwolić nie może, jest dość drogi...teoretycznie to normalne, że na survivalu wygra mocniejszy/lepiej uzbrojony. Ciekawym pomysłem byłoby zabronienie stawiania claimów w trybie walki - to by zdecydowanie polepszyło PvP i uniemożliwiło/ograniczyło wiele sztuczek, takich jak np shulkery...chociaż jeszcze na kogoś takiego nie trafiłem, a gdyby ktoś tak zrobił to zawsze możesz się wycofać, przecież nie musisz walczyć z kimś takim. Jeśli się z kimś umawiasz na pojedynek sam, sami możecie ustalić własne zasady, nie do końca jestem przekonany do pomysłu z survivalem.

Wrócę teraz do Twojego pomysłu z nową areną, która byłaby na tej samej zasadzie co /warp arena, ale ze zmienionymi zasadami, gdzie nikt dodatkowy nie wejdzie (kradziej EQ) i nie będzie możliwości wyjścia z niej po trybie walki (jedynie komenda o której wspomniałeś by na to pozwoliła).
Pierwsza propozycja mi się nie spodobała, druga propozycja (ograniczenie czasowe na jedzenie złotych jabłek/koxów) mnie zaciekawiła (ale nie mam zdania), natomiast trzecia - moim zdaniem geniusz...bardzo bym chciał taką arenę, z której nie można wyjść.

Całkiem kreatywnie, jeden pomysł mi się spodobał i mam nadzieję, że coś takiego powstanie...nowa /warp arena. Duży Uśmiech
[Obrazek: Sygnatura_FINAL.png]
Odpowiedz

#3

Gdyby był limit refili w eq to co by zrobili normalni gracze którzy np. kopią i muszą się co jakiś czas leczyć?

Według mnie problem z walkami zawsze polegał na używaniu łuków. Kiedy masz trochę mniej hp, spamisz łukiem i przeciwnik już jest na tyle daleko, że masz szanse uciec lub wyleczyć się. Według mnie twój pomysł na cooldown złotych jabłek + osłabienie łuków (w minecrafcie są one za dobre, na poprzednich wersjach miały się długo ładować a potem zadać cios potężniejszy od miecza, ale teraz, gdy miecze też się muszą naładować, łuki są zbyt mocne) sprawiłby że pvp byłoby lepsze.

Jeżeli chodzi o arenę, to rzeczywiście byłby to dobry pomysł, ale nie wiem czy gracze używaliby tego tak często. Ja na survivalu najczęściej walczyłam gdy teleportowałam się do graczy atakowanych przez mojego przeciwnika. Jak w takiej sytuacji przenieść się na uczciwą arenę? Ustalić zasadę że np. po 5 minutach przebywania w walce teleportuje nas na arenę, a po skończeniu walki teleportuje nas spowrotem (razem z itemkami przegranego)? Nawet jeżeli pvp nie przeniesię się w 100% na twoją arenę, to i tak byłby to dobry pomysł na wyzywanie wrogów do walki.

Uważam, że większość twoich pomysłów jest świetna i mam nadzieję, że twoja propozycja zmieni pvp, ponieważ problem który opisałeś rzeczywiście jest i niekoniecznie musi z nami zostać. :3



Napisałeś pode mną "kto używa refili podczas kopania" więc żeby nie robić spamu odpowiem tutaj:
JA
Zawsze nosze przy sobie stack refili na wszelki wypadek, np gdy muszę się wyleczyć, komuś dać bo potrzebuje, zapłacić... ciągłe wracanie się z powodu limitu refili byłoby wnerwiające... Poza tym gracze obchodziliby ten limit nosząc refile w shulkerze, endercheście a nawet w shulkerze w enderceście.
Tak poza tym to co by robili gracze gdy chcieliby przenieść zapas refków? musieliby się ciągle wracać do magazynu i robić 20 rundek żeby przenieść 5 stacków?

Odpowiedz

#4

(25-02-2018, 10:03 AM)polamparta napisał(a): Gdyby był limit refili w eq to co by zrobili normalni gracze którzy np. kopią i muszą się co jakiś czas leczyć?

Według mnie problem z walkami zawsze polegał na używaniu łuków. Kiedy masz trochę mniej hp, spamisz łukiem i przeciwnik już jest na tyle daleko, że masz szanse uciec lub wyleczyć się. Według mnie twój pomysł na cooldown złotych jabłek + osłabienie łuków (w minecrafcie są one za dobre, na poprzednich wersjach miały się długo ładować a potem zadać cios potężniejszy od miecza, ale teraz, gdy miecze też się muszą naładować, łuki są zbyt mocne) sprawiłby że pvp byłoby lepsze.

Jeżeli chodzi o arenę, to rzeczywiście byłby to dobry pomysł, ale nie wiem czy gracze używaliby tego tak często. Ja na survivalu najczęściej walczyłam gdy teleportowałam się do graczy atakowanych przez mojego przeciwnika. Jak w takiej sytuacji przenieść się na uczciwą arenę? Ustalić zasadę że np. po 5 minutach przebywania w walce teleportuje nas na arenę, a po skończeniu walki teleportuje nas spowrotem (razem z itemkami przegranego)? Nawet jeżeli pvp nie przeniesię się w 100% na twoją arenę, to i tak byłby to dobry pomysł na wyzywanie wrogów do walki.

Uważam, że większość twoich pomysłów jest świetna i mam nadzieję, że twoja propozycja zmieni pvp, ponieważ problem który opisałeś rzeczywiście jest i niekoniecznie musi z nami zostać. :3

Pola proszę cię kto by używał refili podczas kopania, a jak już użyje to jak spadnie do lawy i zje 1-3refili a później może uzupełnić "zapasy" w eq.

Niestety łuki też należą do pvp, dlatego byłaby ta arena, używanie pereł to też pvp.
Pola łuków każdy tak używa, odepchnąć od siebie przeciwnika.

Arena byłaby świetna nie działały by żadne komendy, a jak zginiesz też nie wrócisz /back. Jednak żeby to działało w 100% muszą być testerzy na pluginy itp. (Np. W kącie mapy można używać komend, żeby nie było takich "wpadek")

Jak wiadomo czekamy teraz na odpowiedzi administracji i reszty wojowników.

Lelouch i Polamparta dziękuje że mnie rozumiecie o co chodzi.

Jeszcze by na arenie działałaby komenda /przerwa on (przykład) gdzie graczę jak ją wpiszą to mogą wyjść z serwera, ale nie wyjdą z areny.

Gdy graczę wrócą na serwer mogą wpisać /przerwa off (przykład) i wtedy jak wyjdą to umierają.

Komende muszą wpisać wszyscy co są na arenie.
Komenda /przerwa on byłaby potrzebna 5-10minut przed przerwą techniczną.

Oczywiście nie wykluczam 
1vs1vs1
2vs2 
1vs1vs1vs1

I tak dalej

Pola jeśli chodzi o jedzenie refili w jaskiniach to nie będę zbyt dyskutował, dla mnie poprostu marnujesz refille, ta propozycja jest dla graczy "Pro" w pvp więc liczba ich jest mała, zwykli graczę nie noszą stack czy ile refillów (wogóle nie noszą)
Ty jesteś ciapa że wpadasz do lawy Płacz ze śmiechu

I właśnie w tym problem graczę którzy będą chcieli przenosić refille musiałyby się męczyć.
Dlatego podałem arenę żeby tylko na niej działało by to, jak ktoś przyniesie refille i będzie przekraczało limit to znikną mu.

Sorry ale pisanie na telefonie jest uciążliwe ;v
Odpowiedz

#5

Pomysł z osłabieniem łuku moim zdaniem jest do bani, łuk służy do niszczenia zbroi wroga, do odpychania go od siebie (Serwery PvP je szanują, więc niby czemu tutaj ma być inaczej? Ten serwer to survival, więc tym bardziej łuk powinien działać normalnie. Równie dobrze można rzucić perłą kawałek dalej i się uleczyć, a nie tylko odpychać łukiem, tutaj nic się nie powinno zmienić).

Po dodaniu cooldownu do miecza - PvP się zdecydowanie polepszyło i właśnie tak powinno być...wcześniej to polegało na 666 kliknięciach na sekundę, gdzie kupowało się specjalne myszki...lub instalowało niedozwolone programy do MC. Obecnie tarcza ma spore zastosowanie i PvP w walce na miecze wymaga myślenia, a nie za przeproszeniem - durnego naparzania w myszkę.

Nie ma sensu zmieniać łuku, bo nie jest przesadzony (doświadczona osoba powinna sama się zbliżyć do spamującego łukiem wroga i nie dać się trafić, to nie jest niemożliwe), przesadzony to jest "odrzutowiec", broń z odrzutem X...takie coś jak ten zabawny drewniany mieczyk po prostu nie powinno istnieć, zbyt bardzo ułatwia uleczenie się/ucieczkę w krytycznej sytuacji.

Pomysły są ciekawe, ale trzeba też myśleć o innych. Moim zdaniem naciągnięcie cooldownu refili/koxów za bardzo by zmieniło mechanikę survivalowego MC. Ja może i bym nie miał nic przeciwko (jak już mówiłem - ciekawe, ale nie mam zdania), ale nie wiem czy to by był naprawdę dobry pomysł, bo trzeba też pomyśleć o innych graczach, dla których takie PvP byłoby za trudne. Pewne jest, że taka zmiana by bardzo obniżyła wartość złota. Duży Uśmiech

Rzeczą z którą się zgadzam w 100% i nie mam żadnego "ale", jest Twoja wersja nowej areny.
[Obrazek: Sygnatura_FINAL.png]
Odpowiedz

#6

(25-02-2018, 14:42 PM)Lelouch napisał(a): Pomysł z osłabieniem łuku moim zdaniem jest do bani, łuk służy do niszczenia zbroi wroga, do odpychania go od siebie (Serwery PvP je szanują, więc niby czemu tutaj ma być inaczej? Ten serwer to survival, więc tym bardziej łuk powinien działać normalnie. Równie dobrze można rzucić perłą kawałek dalej i się uleczyć, a nie tylko odpychać łukiem, tutaj nic się nie powinno zmienić).

Po dodaniu cooldownu do miecza - PvP się zdecydowanie polepszyło i właśnie tak powinno być...wcześniej to polegało na 666 kliknięciach na sekundę, gdzie kupowało się specjalne myszki...lub instalowało niedozwolone programy do MC. Obecnie tarcza ma spore zastosowanie i PvP w walce na miecze wymaga myślenia, a nie za przeproszeniem - durnego naparzania w myszkę.

Nie ma sensu zmieniać łuku, bo nie jest przesadzony (doświadczona osoba powinna sama się zbliżyć do spamującego łukiem wroga i nie dać się trafić, to nie jest niemożliwe), przesadzony to jest "odrzutowiec", broń z odrzutem X...takie coś jak ten zabawny drewniany mieczyk po prostu nie powinno istnieć, zbyt bardzo ułatwia uleczenie się/ucieczkę w krytycznej sytuacji.

Pomysły są ciekawe, ale trzeba też myśleć o innych. Moim zdaniem naciągnięcie cooldownu refili/koxów za bardzo by zmieniło mechanikę survivalowego MC. Ja może i bym nie miał nic przeciwko (jak już mówiłem - ciekawe, ale nie mam zdania), ale nie wiem czy to by był naprawdę dobry pomysł, bo trzeba też pomyśleć o innych graczach, dla których takie PvP byłoby za trudne. Pewne jest, że taka zmiana by bardzo obniżyła wartość złota. Duży Uśmiech

Rzeczą z którą się zgadzam w 100% i nie mam żadnego "ale", jest Twoja wersja nowej areny.

Propozycja o cooldownie na refille i koxy, może to działać na arenie, jeśli chodzi o odrzutowiec jest wkurzający ale to jest wszystko to samo perła/łuk/odrzutowiec wszystko odpycha. Jak się usunie odrzutowiec to każdy wtedy będzie nosić "powalacz pająków" z odrzutem 7, też cię odrzuci daleko.
Odpowiedz

#7

(25-02-2018, 14:53 PM)Grzesiule napisał(a): Propozycja o cooldownie na refille i koxy, może to działać na arenie, jeśli chodzi o odrzutowiec jest wkurzający ale to jest wszystko to samo perła/łuk/odrzutowiec wszystko odpycha. Jak się usunie odrzutowiec to każdy wtedy będzie nosić "powalacz pająków" z odrzutem 7, też cię odrzuci daleko.

Mi właśnie podobał się pomysł na dodanie cooldownu złotych jabłek nie tylko na arenie, ale ogólnie podczas walki. Według mnie mógłby on mieć 30 sekund.

Odpowiedz

#8

(25-02-2018, 18:30 PM)polamparta napisał(a): Mi właśnie podobał się pomysł na dodanie cooldownu złotych jabłek nie tylko na arenie, ale ogólnie podczas walki. Według mnie mógłby on mieć 30 sekund.

Długo cię nie było na serwie, musisz wbić zapoznać się z nowymi itemami.
Żeby przeciwnik zjadł refilla musisz się tak namęczyć...
Dla mnie powinno być 5-10 minut cooldown
Odpowiedz

#9

A ja zostaję przy tym, że jak już, to powinien takowy cooldown działać na nowej arenie (albo tylko na niej, albo w ogóle). Trzeba umieć spoglądać na coś obiektywnie, poza tym wtedy niemożliwe będzie wygranie walki 2vs1 (na poziomie), a takie też potrafią być ciekawe.
[Obrazek: Sygnatura_FINAL.png]
Odpowiedz

#10

Nie używam pvp więc nie mam zdania w tym temacie.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości