Witaj, może chciałbyś się zarejestrować? Zarejestruj się  


[PODANIE] Simpson

#1

Nick w grze: Simpson
Wiek: 13 lat
Staż na serwerze (od kiedy grasz): Gram na serwerze od sierpnia 2017 roku.
Czas, który dziennie możesz poświęcić serwerowi: Ok. 2 godzin
Otrzymane na serwerze kary: Brak
Długość gry w Minecraft: Gram w Minecraft od 6 lat.
Czy pełniłeś jakąś funkcję na innym serwerze: Nie
Czy posiadasz konto w serwisie Discord:Tak
Obecni Administratorzy (wymień):N_Thinker, MiroTcz
Obecni SuperModeratorzy (wymień):Marika_07, 
Obecni Moderatorzy (wymień): Zinnrey739
Komendy KidModa/CzatModa: 
KidMod:
/kick <nick>- wyrzucenie z serwera;
/tempmute  <nick> <czas> <powód>- czasowe wyciszenie gracza
/warn <nick> <powód>- ostrzeżenie gracza
[b]CzatMod:[/b]
/kick <nick>- wyrzucenie z serwera;

/tempmute  <nick> <czas> <powód>- czasowe wyciszenie gracza
/warn <nick> <powód>- ostrzeżenie gracza
/cc (chatclear)- wyczyszczenie czatu 
/jail <nick> <czas> <powód>- wrzucenie gracza do więzienia


Obowiązki KidModa/CzatModa:
-Dostępność do pomocy dla graczy
-Pomoc graczom w rozwiązywaniu problemów związanych z grą, jak i z serwerem(np. jak działają mikstury, crafting przedmiotów itp.)
-Dbanie o porządek na czacie.
-Informowanie innych osób w administracji o ewentualnych problemach z serwerem(o ile takowe wystąpią)
Czy znasz jakieś błędy/bugi serwera (jeśli tak to wymień): Obecnie uważam, że na serwerze nie występują żadne bugi.
Gdzie znajduje się regulamin: Regulamin jest dostępny na forum serwera jak i w grze pod komendą / regulamin.