Witaj, może chciałbyś się zarejestrować? Zarejestruj się  


Wywiad z Lelouch

#1

Witajcie Kochani dziś mam dla Was wywiad z jednym z członków naszej administracji, udzielił nam go Lelouch Uśmiech
Zapraszam do czytania  bo jest co czytać i serio nie wiem jakim cudem dopiero teraz ten wywiad trafił w moje łapki Płacz ze śmiechu


1) Na początku wywiadu przedstaw nam się.

Lelouch: Hej, jestem Lelouch. Mam 20 lat i mieszkam w Warszawie. Zapewne każdy z Was mnie kojarzy, bo gram tu już od prawie roku, a na MineWorld pełnię funkcję SuperModa. 


2) Co robisz w wolnych chwilach?

Lelouch: W wolnych chwilach się uczę, ćwiczę w domu, wychodzę do znajomych, pracuję jeden dzień w tygodniu, udzielam korepetycji z matematyki i pełnię swoje obowiązki na serwerze. 


3) Czy masz jakieś hobby? Opowiedz o nim.

Lelouch: Moim hobby (taką małą pasją) są szachy, były nim już odkąd skończyłem 5 lat. W wieku 5-6 lat potrafiłem już sprawnie w tym planować i posługiwać się figurami, później cały czas ćwiczyłem i zostało mi to do dnia dzisiejszego. 


4) Czego się boisz? Masz jakąś fobię?

Lelouch: Jeśli nie jest to sytuacja, która zagraża życiu mojemu lub moich bliskich to nie boję się niczego, nie mam też żadnych fobii. 


5) Kiedy zaczęła się twoja gra w Minecrafta?

Lelouch: Chodziłem wtedy do szkoły podstawowej...moja gra się rozpoczęła przy Becie 1.7.3 i od tamtej pory wiele się zmieniło. 


6) Jak zaczęła się twoja przygoda na tym serwerze?

Lelouch: Na MW mi zaraz stuknie okrągły rok, a serwer znalazłem jeszcze wcześniej, ale postanowiłem na nim zagrać później. Znalazłem go dzięki kanałowi na youtube z reklamą. 


7) Co podoba ci się najbardziej na MineWorld?

Lelouch: Na MineWorld mi się najbardziej podobają ciągłe ulepszenia, podoba mi się nieustanny progress i ciągłe dodawanie/modyfikowanie pluginów - wszystko dla graczy, by mogli się cieszyć jak najlepszą rozgrywką. 


8) Jakie miejsca podobają ci się najbardziej na serwerze?