Witaj, może chciałbyś się zarejestrować? Zarejestruj się  


Wywiad z Vaxon

#1

Witajcie Kochani, mamy przerwę techniczną na serwerze a ja dla osłody czasu oczekiwania jej zakończenia mam dla Was wywiad. Zapraszam do czytania Uśmiech


1) Na początku wywiadu przedstaw nam się.

Vaxon: Hej. mam na imię Sebastian mieszkam w Krakowie . Pewnie większość was mnie kojarzy bo gram już na serwerze od początku 2 edycji. 


2) Co robisz w wolnych chwilach?

Vaxon: W wolnych chwilach gram na serwerze lub idę na pole i gram w piłkę nożną. A parę razy w tygodniu chodzę na treningi z piłki nożnej. 


3) Czy masz jakieś hobby? Opowiedz o nim.

Vaxon: Moim hobby jest piłka nożna, gram w nią już od 6 lat. 


4) Czego się boisz? Masz jakąś fobię?

Vaxon: Boję się najbardziej węży a fobii żadnej nie mam. 


5) Kiedy zaczęła się twoja gra w Minecrafta?

Vaxon: W Minecrafta gram już od 6 lat. Zaczęła się gdy koledzy bardzo dużo rozmawiali o Minecrafcie i bardzo mi się spodobało więc postanowiłem też zagrać w tą grę.


6) Jak zaczęła się twoja przygoda na tym serwerze?

Vaxon: Szukałem sobie jakiegoś serwera w internecie wraz z kuzynami i kuzynkami, znalazłem ten serwer i bardzo nam się spodobał więc zaczęliśmy na nim grać i do tej pory gramy na nim Uśmiech 


7) Co podoba ci się najbardziej na MineWorld?

Vaxon: Najbardziej na MineWorld podoba mi się że co chwilę są jakieś super ulepszenie Uśmiech oraz jest piękny duży spawn oraz znakomite eventy co piątek na których się super bawię. 


8) Jakie miejsca podobają ci się najbardziej na serwerze?

Vaxon: Najbardziej podoba mi się spawn oraz sklep a żebym nie zapomniał też są świetne wszystkie warpy. 


9) Co zazwyczaj robisz podczas gry na naszym serwerze?

Vaxon: Podczas gry zazwyczaj buduje i zbieram pieniądze na różne rzeczy. Jeszcze często biję się z Mistrzem oraz Outcastem Płacz ze śmiechu


10) Co najbardziej denerwuje Cię w grze Minecraft i dlaczego? Co byś zmienił/a?