Witaj, może chciałbyś się zarejestrować? Zarejestruj się  


CO I JAK? ZASADY UMIESZCZANIA WĄTKÓW

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-07-2019, 09:42 AM przez MiroTcz.)

W tym miejscu można dodawać zgłoszenia związane z miastami na serwerze.  
Każde zatwierdzone miasto otrzymuje swój dział i uprawnienia do zakładania/edytowania w nim wątków.

Jakie warunki należy spełnić, by poprawnie zgłosić swoje miasto:

  1. Miasto musi posiadać co najmniej 3 mieszkańców.
  2. Miasto musi mieć swoją nazwę.
  3. Miasto musi posiadać zasady (regulamin), który będzie umieszczony w dziale tego miasta
  4. Miasto musi mieć swojego określonego zarządcę, który będzie miał uprawnienia do zarządzania treścią na forum.
  5. Jeśli miasto ma zamiar prowadzić nabór poprzez forum, musi mieć gotowy wzór podania.
  6. Jeśli miasto chce otrzymać dział oraz kanały na serwerze Discord, może o to poprosić.
  7. Jeśli miasto posiada osobny serwer Discord, może opublikować link do niego wyłącznie w wątku miasta na forum.
Inne mile widziane informacje (niewymagane):

- lokalizacja miasta na mapie
- zdjęcia prezentujące obszar zajmowany przez miasto (np. ratusz, domy itd.)


Co dalej?

Kwestie dalsze uzgadniane są indywidualnie po zatwierdzeniu zgłoszenia.



Wzór zgłoszenia miasta:

1. Nazwa miasta: 
2. Ilość mieszkańców:
3. Zarządca:
4. Czy miasto posiada przygotowany regulamin: TAK lub NIE
5. Czy miasto będzie prowadziło rekrutację poprzez forum i czy posiada wzór podania wraz z wymaganiami: TAK lub NIE


ZGŁOSZENIA NALEŻY UMIESZCZAĆ WEDŁUG WZORU W NOWYM WĄTKU!
[Obrazek: spawn4edy1.gif]




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości