Witaj, może chciałbyś się zarejestrować? Zarejestruj się  


Sannakaisa

#1
Smutek 

Nick w grze: Sannakaisa 

Wiek:12

Staż na serwerze(od kiedy grasz):Na serwerze mineworld gram od Września 2016r.

Czas, który dziennie możesz poświęcić serwerowi:Od 1-5 a nawet 6 godzin dziennie .

Otrzymane na serwerze kary:
Żadnego bana nie dostałam tylko kilka razy mute'a .

Długość gry w minecraft:
w minecraft gram od lipca 2013 roku .

Czy pełniłeś jakąś funkcję na innym serwerze ? :
Owszem pełniłam jako Pomocnik i byłam jeszcze KidModem na tym serwerze .

Obecni Administratorzy (wymień):
-MiroTcz
-N_Thinker
-Inquisitor4K

Obecni Moderatorzy (wymień):
-Ladykotka

-Obecni Czat Moderatorzy(wymień):
-TheZiomej
-NewEnforcer
-Animekowa

Komendy Kidmoda/Czatmoda:
Komendy Kidmoda :
-/kick nick powód (wyrzuca gracza ze serwera)
-/tempmute nick czas powód (Mutuje gracz na jakiś czas)

Komendy Czatmoda:
-/kick
-/tempmute
-/jail nick cela1 powód (zameka gracz w celi)
-/cc (czyszczenie czatu)

Obowiązki Kidmoda/Czatmoda:
-Pomaganie m.in w :
*Craftingu itemów
*Komendach serwera
*i innych takich typu spraw
-Dostępność dla graczy i administracji
-dbanie o porządek na czacie serwera
-Zgłaszanie problemów technicznych związanych ze serwerem Administratorom 

Czy znasz jakieś błędy/bugi serwera ?:
Na obecną chwilę nie znam żadnych .

Gdzie znajduje się regulamin ? :
Regulamin można znaleźć na Forum zjeżdżając niżej ,a na serwerze komendą /menu

Dlaczego właśnie ty ? :
Często robię różne eventy na których gracze dostają nowe itemy staram się żeby nikt nie używał brzydkich słów .

Opisz siebie (minimum 6 zdań):
Mam na imię Karolina.Chodzę do dwóch szkół ,jestem w 6 klasie i posiadam obecnie 12 lat.
Niestety ciągle mam jakieś kłopoty ze swoim zdrowiem i latam po szpitalach jak elytrą w endzie .