Witaj, może chciałbyś się zarejestrować? Zarejestruj się  


Odwołanie - Rumpelsztyk

#1

1. Nick w grze: Rumpelsztyk
2. Data ukarania: 12.02.2020
3. Nick osoby karzącej:Lelouch
4. Powód bana: x-ray
5. Dlaczego uważam, że powinienem dostać unban: Zacznijmy od tego, że może nie od razu unban, ale może chociaż skrócenie kary (jest perm), ponieważ przyznaję się do x-raya i nie zamierzam owijać w bawełnę. Leciałem na x-rayu jak głupi i bardzo tego żałuję. Przede wszystkim nie spodziewałem się, że ten serwer naprawdę tak mi się spodoba. Zrozumiałem też bardzo szybko, mając już te wszystkie diamenty, że to było bezsensu. Biegałem potem tylko wokół własnego domku nudząc się, bo tak naprawdę nie miałem już nic do roboty. Gdybym tylko mógł cofnąć czas z tą świadomością, że psuję całą rozgrywkę sobie i innym, to bym to zrobił. To jest pierwszy serwer, na którym tak odleciałem i żałuję, bo okazał się najciekawszy i najlepiej zorganizowany. Dlaczego używałem x-raya? Czas. Pracuję i studiuję, więc głupio stwierdziłem, że wspomogę się x-rayem, żeby szybciej dotrzeć do tych wszystkich bajerów. Rezultat? Ban oraz nauka, że oszukiwanie nie ma najmniejszego sensu, bo zabijamy rozgrywkę sobie i innym. Jeśli tylko jakimś cudem uda mi się wrócić na serwer, to obiecuję mieć tak czysty folder "mods" jak tylko się da. Naprawdę nie spodziewałem się, że to właśnie ten serwer będzie tym, na którym chciałbym regularnie grać. Wszystko i tak było zrobione pod wygodę (sklepy, warp enchant, zarabianie, ścinanie całych drzew), ale oczywiście musiałem zawalić. Może to i dobrze, teraz przynajmniej wiem, że to się z mojej strony nie powtórzy, zarówno na tym serwerze, jak i na każdym innym.

#2

Przyznałeś się dowiny, wiesz że zawaliłeś. Dlatego jestem zdania że powinieneś dostać drugą szansę oczywiście, itemy powinny zostać ci odebrane żebyś zaczynał z czystym kontem, a jeśli chodzi o bana był bym za skróceniem do 2/3 tygodni jeśli obiecasz że nie będziesz więcej oszukiwać.

#3