Witaj, może chciałbyś się zarejestrować? Zarejestruj się  


Nowy pomysł na optymalizację serwera Survival

#2

Pomysł na pewno bardzo pomógł by w płynności gry, i jest to bardzo ważne dla wielu graczy. Mam jednak kilka pytań.
1. Można przeczytać że przejście z jednej ćwiartki na drugą będzie w walce uważane za wyjście z serwera. Na pewno znajdą się gracze którzy będą to wykorzystywać i celowo uderzać innych by ci przeszli przez granicę. Czy dało by radę ustawić to ustawić tak by podczas walki gracz próbujący przekroczyć granic zostanie odrzucony na niewielką odległość? Zniwelowało by to oburzenie graczy z powodu przypadkowego/ustawionego przejścia przez granice
2. Załóżmy że jeden gracz ma działkę stojącą na granicy(jest to czyste założenie). Było wspomniane że granica będzie nietykalna dla graczy, przez co mogło by wyjść że dany gracz nie miał by dostępu do części swojej działki która leży na lini granicy. Oczywiście problem ten pojawił by się tylko podczas tej edycji, zakładając że ćwiartki będą od początku edycji V. Pytanie brzmi co by było zrobione w takim przypadku?
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Nowy pomysł na optymalizację serwera Survival - przez Kaene - 22-02-2020, 13:04 PM



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości